Registrering av yttrande

Hej!

Det ser ut som om två yttranden har blivit registrerade idag i ärende KUR 2020/12639.
Endast det senare är det formella yttrandet, så kan yttrandet som heter nr 9 strykas. I stort står det samma sak i de båda, men det hade varit tydligast att bara behålla pdf-skrivningen som heter yttrande nr 10.

Återkoppla gärna! :-)

Vänligen,
Jonas
Jonas Samuelsson

Kommentarer

  • Hej Jonas,
    Tack för förtydligandet. Vi har vidarebefordrat informationen till våra handläggare på vinstkontrollen och gjort en notering kring detta i ert ärendekort.
    Mvh
    Kulturrådet