Redovisningsblankett

Hej,
Jag kan inte hitta redovisningsblanketten för Ansökan om bidrag för samverkan med komponist. Min sista redovisningsdag är den 24/12, vilket gör att blanketten bör vara tillgänglig enligt den information jag hittar här via "Frågor och svar".

Ärende-id är KUR 2022-2454.

Tacksam för hjälp.

Allt gott,
Erika
Erika Pekula Pettersson

Kommentarer

  • Hej Erika,

    Av misstag var det fel status på ärendet. Jag har ändrat det nu och du kan ladda ner blanketten efter att du har loggat in.

    Vänligen
    Alan