Redovisning

Hej! Jag undrar vad man gör om man inser att man är sen med redovisningen? Hade tydligen blandat ihop datumen och trodde redovisningen var några veckor framåt i tiden men insåg nu att det redan passerat. Kan jag redovisa som vanligt ändå eller vad ska jag göra?
Isabella

Kommentarer

  • Hej Isabella,

    Ni kan fortfarande logga in och ladda ner blanketten. När ni har fyllt i den så kan ni skicka in digitalt.

    Vänligen
    Kulturrådet