Redovisning Kulturskolebidraget

Hej! Enligt uppgift på hemsidan ska det gå att börja redovisa Kulturskolebidraget 2022 fr.o.m. idag 3/10 men det finns ingen redovisningsblankett under Mina ärenden?
Michael Åkerlund

Kommentarer

  • Hej Michael,

    Beklagar att det blivit en miss på hemsidan. Redovisningsblanketten finns tillgänglig först 28 dagar innan 7/11 dvs 10/10.

    Tack för till tålamod!
    Kulturrådet

    Filippa
  • Hej !
    Försöker redovisa men blanketten är tom, inga fält att fylla i som på exempeldokumentet.
    Jag kan skriva i dokumentet men texten får inget sammanhang. Har testat PC, MAC och alla webbläsare?
    Michael Jildestad
  • Hej!

    För att fälten ska komma fram såsom i exemplet på hemsidan måste man först klicka i vilken typ av stöd mad redovisar. Beroende på hur man klickar i öppnas olika fält och andra förblir gråa.

    Mvh
    Johan