Apropå ekonomiskt utfall

Vad är skillnaden på Ekonomiskt utfall, verksamhetsbidrag och Ekonomiskt utfall, projektbidrag till främjande insatser och smittsäkra kulturvevenemang?

Emma Jonsson

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Verksamhetsbidraget gäller kalenderåret 2021, och där förväntas ni alltså redogöra för det ekonomiska utfallet av hela verksamheten. När det gäller Projektbidraget är det bara kostnader och utfall kopplade till det specifika projektet som ju kan gälla andra perioder än just 2021.

    För vidare frågor är du välkommen att kontakta redovisa@kulturradet.se

    Mvh
    Johan