Dags att redovisa, men årsredovisningen är inte klar

Hej jag håller på att fylla i redovisningen för krisstödet 2021 för särskilda behov, det står att jag ska bifoga årsredovisningen för 2021. Men den kommer ej bli klar försent i Juli 2022. Sista datum är 28/4 för inlämning. Hur gör jag då? Kan jag bifoga den för 2020? Eller komma in med den senare själva bilagan?
Mvh Jennifer
Jennifer

Kommentarer

  • Hej Jennifer,

    Du kan skicka in det du har och skriva under övrigt att du kommer att komplettera det senare.

    Vänligen
    Kulturrådet