Redovisa för flera skolor och projekt

Hej,
hur ska man som huvudman med ansvar för ett flertal skolor redovisa projekten? Ska varje enskilt projekt beskrivas eller räcker det att ge exempel?
Mvh
Elena

Kommentarer

  • Hej Elena,
    Om en huvudman ansvarar för många skolor så kan det bli orimligt att presentera varje projekt i detalj. Vi vill gärna att ni är så tydliga som möjligt och ger så många konkreta exempel som möjligt på genomförda projekt. För huvudmän med många skolor är utmaningen att sammanställa alla projekt både i ansökan och redovisningen så att man både kan få en överblick och en närmare presentation på projekt så att vi ser att syftet med bidraget följs och att det ger eleverna möjlighet till eget skapande och fördjupning i olika konstuttryck tillsammans med professionella kulturaktörer.

    Läs mer här om bidraget till Skapande skola
    Se punkt 7. Hur redovisar du?

    Mvh
    Elisabet
    (Uppdaterad )