Projektrapport

Jag arbetade som projektledare för Bok & Bild och jag hade helt missförstått tiden för redovisningen. Utifrån beslutet från er förstod jag som att det var möjligt att redovisa till och med 30 mars 2024. Men när jag nu gick in för att påbörja redovisningen så står det att det är skickat två påminnelser och att tiden för redovisningen gått ut.
Jag har inte fått dessa påminnelser och jag hoppas verkligen att det är möjligt för oss att skicka in redovisningen nu? Jag kan skicka in den direkt.

Sara

Kommentarer

  • Hej Sara,

    Du kan logga in och ladda ner blanketten för att sedan fylla i och skicka till oss.

    Vänligen

    Alan