Projektperiod Stärkta bibliotek

För vilken tidsperiod kan man söka projektmedel från Stärkta bibliotek 2020? Även under 2021?

Kommentarer

  • Hej Anna-Lena,

    Vi har en ansökningsdatums  link för 2020 och där finns alla ansökningsperioder för alla våra bidrag. Man kan dessutom hitta datumet under själva bidraget. Just Stärkta bibliotekets bidrag kan man söka from 5 mars. För 2021 är det tidigt att svara än, men troligtvis blir det i början av mars.

    Vänligen
    Alan
  • Min otydligt formulerade fråga var för vilken period man söker bidraget? Kan projektet löpa in i nästa år? Jag antar att startdatum måste vara i år?
  • Hej igen Anna-Lena,

    Huvudvillkoret är att det börjar i år, 2020. Det kan givetvis sträcka sig även över 2021.

    Vänligen
    Alan