Konsertverksamhet: flera projekt och samarbetspartners, flera ansökningar?

Ska söka för streamade konserter. Vi har flera olika projekt med olika samarbetspartners. Kan vi skicka in flera ansökningar för samma bidrag?

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Ja, om det är olika projekt så går det bra att skicka in flera ansökningar i samma bidrag.

    Vänligen,
  • När ges besked om ev bifall på ansökan om Projektbidrag?
    När kan en konsert inom denna ansökan tidigast äga rum?
  • Hej Ivo,

    Generellt tar det 8-10 veckor efter sista ansökningsdatumet innan man för svar. Konserten ska äga rum enligt det angivna datumet i ansökan men kan ändras i samråd med handläggaren på grund av omständigheterna och särskild i samband med Covid-19. Har du en särskild fråga kan du kontakta ansvarig handläggaren för bidraget. Kontaktuppgifterna hittar du längst ner på bidragets länk.

    Vänligen
    Alan