Projektbidrag nationella minoriteters kultur - datumfråga!

En fråga i ansökan lyder: "Ange datum, ort och lokal för de aktiviteter som ingår i projektet."

Ansökan avser en utställning med utställningsdatum 5 oktober 2024 - 2 februari 2025. Men vi arbetar med projektet redan nu. Vi söker pengar för produktion och kostnad för översättning av texter för utställningen.

Fråga: Ska datumet vara utställningsdatumen eller det datum vi påbörjade projektet?
Jessica

Kommentarer

  • Hej,
    Ni ska ange projektets start- och slutdatum.

    Mvh

    Kulturrådet