Projektansökan scenkonst, söka för projekt där turné inte är fastställd

Hej, min ansökan gäller en nyproduktion och omfattar skapandet av verket. I blanketten ska man under pjäs/verk fylla i spelställe, städer, antal föreställningar. Än så länge är premiären fastställd men inte någon turné eftersom det än så länge inte finns någonting att sälja in. Ska jag ändå fylla i antal föreställningar och i så fall hur många vi ämnar att få till, fast det inte är fastlagt eller ska jag lämna det blankt?
Emelie

Kommentarer

  • Hej!

    Fyll i de uppgifter du kan och är säker på och när det gäller turnén kan du skriva vad ni har tänkt er, men att det ännu så länge är osäkert. Det finns inget krav att ni ska turnera.
    Johan