Projekt med flera medlemmar och flera verksamheter

Ett projekt med flera medlemmar och  inriktningar (konst,design,konsthantverk,arkitektur) !!! Under vilket fack hamnar man då ? Ansökningsblanketten är uppdelad så att det är svårt att veta vilket bidrag man kan söka ???
Katarina

Kommentarer

  • Hej Katarina,
    Ange det ni anser var den huvudsakliga inriktningen. Om ni inte anser att något står över det andra, ange ändå något. Handläggarna kan avgöra vilken kategori som är lämplig.
    Det här är ett generellt svar som gäller för alla bidrag eftersom det inte framgår vilket bidrag det är ni ska söka.

    Mvh
    Elisabet