Privata förskolor i den kommunala ansökan?

Kan skolhuvudmannen för de kommunala grundskolorna kan ta med en privat skola i sin ansökan eller om de kommunala och privata skolorna alltid måste ansöka om Skapande skola var för sig?

Kommentarer

  • Ja, kommunal huvudman kan ta med fristående skolor i ansökan. På sidan 3 i ansökan klickar du i vilken typ av huvudman du söker för.
    Anna