Utdrag ur belastningsregister för kulturaktörer?

Har ni funderat på att ha en policy då det gäller kulturaktörer i skolan och att skaffa sig utdrag från belastningsregistret? Tycker ni det är relevant? Alla andra aktörer i skolan måste ju ha det.

Kommentarer

  • Det här är en fråga för huvudmannen att besvara. Det är upp till huvudmannen att ta ansvar för att följa gällande regler och rutiner för skolan.
    Anna