Vi blev inte beviljade hela summan - ska vi då planera om utvecklingsbidraget?

Hej,

Vi har precis fått vårt beslut gällande utvecklingsbidraget och vi fick inte hela summan utan måste planera om. Hur ska vi tänka?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Hej,

    Om din musik- eller kulturskola inte fått någon beslutsnotering så kan ni planera om utifrån era önskemål, så länge ni planerar att genomföra samma typ av insatser ni sökt för. Om det sker stora förändringar så kontaktar ni oss på kulturskolecentrum@kulturradet.se

    Vänligen
    Alan
  • Vi fick hälften av sökt bidrag - är det tillåtet att söka kompletterande medel från annat håll, för att kunna genomföra projektet såsom tänkt?
    Helena
  • Hej,
    Ja, det är tillåtet.

    Mvh
    Kulturrådet