Planerad verksamhet

Hej,
När ni skriver att man ska skriva sin planerade verksamhetsplan för Jan - juni 2022, vill ni ha den ursprungliga innan restriktioner sattes i kraft eller den som vi den nya som har anpassats efter situationen?
Johanna

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Ursäkta sent svar pga högt tryck i våra supportkanaler senaste dagarna.

    Tanken är att ni söker för den f.n. planerade verksamheten, alltså det ni i dagsläget har för avsikt att genomföra under våren. Stödet är tänkt att ge kulturaktörer drabbade att vinterns restriktioner förutsättning att bibehålla sin befintliga verksamhet under våren.

    Mvh
    Johan