Pjäs/verk -vad ska man fylla i?

Hej,
Jag har en fråga angående pjäs/verk i ansökan. Önskar ni att jag fyller i alla olika projekt vi sysslar med eller det projekt jag söker medel för så många gånger som den ska spelas?
Linda

Kommentarer

  • Hej!

    Skriv in den pjäs/verk som ingår i projektet ni söker stöd för. Det vill säga projektets namn.

    Ibland kan det vara flera föreställningar/verk som ingår i ett projekt, då listar man dem i följd.

    Mvh
    Johan