Påverkar samverkanssatsning vilket belopp vår kommun kan beviljas?

Vår kommun vill söka för en samverkanssatsning och undrar om det påverkar vilket belopp vår kommun kan beviljas för kommunens egna satsningar?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Nej, det gör det inte. Kommunernas egna satsningar och samverkanssatsningarna handläggs var för sig.
    Kulturrådet