Outnyttjade medel för skapande skola

Hej,

Kan vi använda medel för läsår 21/22 för att göra aktiviteter under augusti och september och redovisa det på blanketten för läsår 21/22?
Louise

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, ni kan genomföra aktiviteter som ni inte hunnit med från läsåret 2021/22 under augusti och september 2022 så länge allt kommer med i redovisningen av bidraget i september. Sista redovisningsdatum för bidraget är 29 september 2022.

    Vänligen,
    Anna