Omvandla till offentliga föreställningar?

Hej,
Flera Skapande skola-projekt skjuts nu fram. Självklart försöker alla lägga så mycket som möjligt under höstterminen, men misstänker att många också redan nu ser en höst som börjar fyllas på rejält. Undrar därför kring möjligheterna att "omvandla" t.ex. en teaterföreställning med efterföljande workshop till offentliga föreställningar riktat till samma målgrupp? Är det något som diskuterats? Eller måste det ske i skolan på skoltid?

Med vänliga hälsningar,
Mattias
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,

    Skapande skola bidraget ska även fortsättningsvis användas enligt förordningen, det vill säga till förskolan och grundskolan, under ordinarie skoltid trots påverkan av coronaviruset. I nuläget finns det inga planer på att ändra bidragsförordningen och gällande regelverk ska följas.

    Vänligen
    Alan
  • Tack så mycket för snabb återkoppling!