Kan vi söka bidrag för två olika, separata, projekt?

Om vi vill söka två olika projektbidrag, för  två olika projekt gällande nationella minoriteters kultur, ska vi då starta upp två olika ansökningsblanketter, med två olika inloggningsuppgifter?
Eva (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    För att söka för två olika projekt ska ni skicka in två blanketter, men ni ska inte göra det från två olika konton i onlinetjänsten om det är samma organisation som står bakom projekten.

    Mvh
    Johan