Om möjlighet att söka medel från KUR för att arvodera utländsk samarbetspartner

Hej! Vi - ett länsmuseum - jobbar med ansökan om regionala utvecklingsmedel, deadline 18 mars. Vi undrar om vi i ansökan har möjlighet att söka medel för att arvodera en finsk kulturarvsaktör som vi skulle vilja samarbeta med i form av konsultbidrag? Mvh Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Ja, det är inte omöjligt. Ta med arvodet till den finska kulturarvsaktören i er ansökan.

    Vänligen,