Olika projekt inom återstartsbidraget

Kan en aktör (tex Folkoperan) skriva flera olika ansökningar för återstartsbidrag? Folkoperan har olika projekt som är svåra att baka ihop i en ansökan. Tex en ansökan med fokus på digital utveckling är svår att baka ihop med an ansökan om barn & unga (som inte innehåller digital utveckling)
Monica Fredriksson Tal

Kommentarer

  • Hej Monica

    Ja, i ansökningsomgången till Återstartsbidraget är ni välkomna att inkomma med flera separata ansökningar om ni har flera olika projekt med olika innehåll, budget och tidsramar vilket gör dem svåra att separera och göra begripliga i en kombinerad ansökan.
    Johan