Obligatoriska bilagor - verksamhetsbidrag scenkonst

Hej!
Letar efter info om obligatoriska bilagor till ansökan om verksamhetsstöd.

Kommentarer

  • Hej Lisa,
    Information om det finns här under "Så ansöker du". Dessa bilagor är Verksamhetsplan och Årsbudget om inte annat anges.

    Vänligen
    Alan
  • Angående Verksamhets planen och Årsbudget  som ska bifogas obligatorisk  med ansökan  för verksamhetsstöd - scenkonst, räcker det med att den tar upp de aktiviteter som avses göra inom ramen av verksamheten som vi söker bidrag till eller förväntar ni få in en plan för hela verksamheten, även de delar som inte har att göra med scenkonst?
  • Hej,
    Om du söker verksamhetsbidrag så måste du skicka även verksamhetsplan som avser hela verksamheten och för hela året. Kulturrådet ska ha möjlighet att följa verksamheten inom det fria kulturlivet. Därför ska handläggarna på Kulturrådet ha tillgång till aktuella spelplaner och övrig information om speltillfällen och verksamhet. Denna information vidarebefordras av handläggarna till referensgruppen.

    Vänligen
    Alan