Musikarrangörer: Obligatoriska bilagor till ansökan

Jag vill gärna få bekräftat  vilka bilagor som ska bifogas till ansökan om verksamhetsstöd till musikarrangörer eftersom jag inte hittar informationen någonstans på er hemsida och jag har letat runt nu  i 30 min utan lycka. Mvh Ulrika
Ulrika

Kommentarer

  • Hej Ulrika,

    Om ni söker verksamhetsbidrag så är det obligatoriskt att skriva in eller bifoga det kommande årets verksamhetsplan (se sid 4 i blanketten, vid Verksamhetsplan: Anges i fältet nedan / Bifogas ansökan: Beskriv er verksamhet kommande år.)

    Vänligen
    Kulturrådet
  • Hej igen 2023. Var det endast verksamhetsplanen som är obligatorisk för Verksamhetsbidrag musikarrangörer? Inga protokoll, årsredovisningar eller firmatecknares leg etc?
    ulrika
  • Hej,

    Ansökan har inga obligatoriska bilagor, dock ska ni om ni inte skriver in verksamhetsplanen för nästa år i själva blanketten bifoga detta istället. Inga övriga bilagor efterfrågas alltså.

    Vänligen Kulturrådet
    Filippa