Obligatoriska bilagor till ansökan om Stärkt kultur i skolan

Hej, ingenstans hittar jag vilka obligatoriska bilagor som ska skickas med ansökan om Stärkt kultur i skolan. Finns det några? Tacksam för snabbsvar!
Suzane (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Ansökan om stärkt kultur i skolan har inga obligatoriska bilagor. I ansökningsblanketten står det för samtliga våra stöd att information om obligatoriska bilagor finns på vår hemsida, men inte alla stöd har obligatoriska bilagor. Bidrag till stärkt kultur i skolan är ett sådant stöd så när du fyllt i blanketten kan du skicka in ansökan utan att bifoga några filer.
    Johan