Lösenordet till Onlinetjänsten funkar inte

Hej,
Jag har genererat ett nytt lösenord men kommer inte in med det heller. Har jag gjort för många försök?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Anna,
    Nej, man kan inte göra för många försök.

    Får du inget nytt lösenord? Kolla din skräppost, mailen kan hamna där.
    Kommer du inte in? Det är lätt att få med blanksteg när man kopierar användarnamn och lösenord, säkerställ att det verkligen bara är lösenordet du skriver in.

    Har du fortfarande problem, kontakta support@kulturradet.se.

    Vänligen,
    Anna
    (Uppdaterad )