Hur uppdaterar jag mina nya bankgirouppgifter?

Hej, jag lade in ett tillfälligt BG-nummer men då vi fick ett för föreningen igår vill jag ändra men det går inte nu. Varför. Ansökan är bara "tillfälligt sparad"...
Nalle

Kommentarer

  • Hej!

    När du loggat in i Onlinetjänsten med dina inloggningsuppgifter, gå till "Mina kontaktuppgifter" i övre högra hörnet. Klicka på Redigera. Spara efter att du har ändrat uppgifterna.

    När du sedan öppnar blanketten igen ska fälten uppdateras. Om de inte gör det kan du behöva göra följande: Ställ markören i den ruta som heter "*Ansökan avser följande organisation/institution/grupp" på sidan 2, och flytta sedan markören med hjälp av tab-tangenten, så ska de förifyllda fälten uppdateras.

    Seyde