Ny ansökan om Europeiskt samarbetsprojekt mellan 4 EU-länder

Ska varje land skicka varsin ansökan eller söker vi tillsammans med en av parterna som huvudman?
Karin

Kommentarer

  • Hej Karin,

    Man gör en gemensam ansökan med parter från minst tre länder (för ett mindre projekt). En av parterna är projektledare och övriga är partners.

    Återkom gärna om något är oklart, utlysningen av samarbetsprojekt väntas i veckan.
    Kulturrådet