När kommer beslutet om projektbidrag till fristadsprogram?

Jag har förstått att Kulturrådet tittar på alla ansökningar efter ansökningstidens utgång. Går det att säga på ett ungefär hur lång tid det tar innan beslut kommer efter att ansökningstiden gått ut, om inga kompletteringar behöver göras?
Agneta

Kommentarer

  • Hej Agneta,

    Planerat beslutsdatum är satt till den 23 maj i första hand, i början av juni i andra hand.

    Vänligen Kulturrådet
    Filippa