När får man veta om redovisningen är godkänd?

Hej!
Hur lång tid efter insänd redovisning kan man veta om den är godkänd?
Får man besked om redovisningen godkänts?
/Åsa
Åsa (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Ja, vi underrättar alla klienter hos Kulturrådet omedelbart vid ett godkännande av granskning av redovisning - via mail.

    För exempelvis granskningen av bidragsformen "Särskilda Behov i Kulturlivet, andra fördelningen", som påbörjade inlämning av redovisningar i April 2022, påbörjar vi granskningen av alla dessa ärenden nu. Vi räknar med att vara klara under senvintern med den omgången. Det kan betyda att vissa får rapport om godkänd redovisning först under början av 2023.
    Nikola