När betalas pengarna ut?

När kan jag förvänta mig att mitt beviljade bidrag betalas ut?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Det varierar, men som regel sker utbetalningen ungefär två veckor efter att beslutet fattats. Undantaget är bl.a. vissa verksamhetsbidrag som betalas ut en gång per år, i januari. Vissa utlandsutbetalningar kan också dröja längre än två veckor.

    Vill du få mer information om ditt ärende, ta kontakt med vår support på support@kulturradet.se och uppge ditt ärendenummer.
    (Uppdaterad )