Konsert och samarbetsprojekt: När är det bäst tid att söka?

Om projektets själva genomförande är först i maj 2023 men projektledare är anställd nu - när är det bäst att ansöka?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Ska du söka för projektledarens arvode för arbete som denne gör inom projektet redan i maj så kan du söka i vårens (2022) omgång. Projektet ska tidigast ha startat 10 veckor efter deadline för ansökan så du kan söka för kostnaderna från detta datum.
    Kulturrådet