Musikutgivning: Kan musikutgivningsbidraget sökas av företag utomlands?

Mitt företag är registrerat utomlands. Kan jag söka detta bidrag?

Kommentarer

  • Enbart företag registrerade i Sverige kan söka detta bidrag. Du ska vara professionellt verksam i Sverige. Men om ditt företag är registrerat i ett annat nordiskt land och söker för att ge ut samisk
    musik
    går det bra att söka detta bidrag.