Musikutgivning - ska ljudprovet enbart innehålla outgivet material?

Hej!

När vi söker bidrag för musikutgivning tänkte vi inkludera både (nyligen) utgivet och outgivet material i ansökan. Men ska ljudprovet enbart innehålla outgivet material?
Johan

Kommentarer

  • Hej!

    Ljudprovet ska vara musik som ingår i den utgivning som du söker stöd för. Du ska inte skicka in ljudprov från tidigare utgivningar.

    Mvh

    Johan