Musikutgivning: Verksamhets- eller projektbidrag?

Är musikutgivningsbidraget ett verksamhetsbidrag eller ett projektbidrag?

Kommentarer

  • Musikutgivningsbidraget är ett projektbidrag. Det betyder att du söker för en specifik utgivning du vill göra. Bidraget ska täcka kostnader för tjänster som du behöver köpa i samband med framställandet av utgivningen. Bidraget är inte till för att användas till inköp av t.ex. datorer och annan studioutrustning. Det är heller inte avsett att täcka lagerkostnader eller liknande.