Kan man få stöd för merkostnader för inställda föreställningar?

Kommentarer

  • Hej Sanna
    Nej, bara för uppskjutna evenemang. Ett uppskjutet evenemang ska planeras till senast 31/3 2021. Planerar ni genomföra evenemanget efter detta datum räknas det som inställt. För inställda evenemang söker man för intäktsbortfallet minus minskade kostnader.

    MVH Camilla
    Kulturrådet