Max antal tecken i redovisningen

Rubriken säger att max antal tecken är 1500. Jag använder totalt (med mellanslag) 1472 st och får upp ett direktiv av att endast använda 1050. Jag bifogar en skämdump på meddelandet jag erhåll på webben idag.
BLANKETT: Redovisning av utvecklingsbidrag till regional kulturverksamhet (R149)
Bobo

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du upplyste oss. Det är en miss från vår sida, beklagar det!

    Det borde vara tillåtet med 1500 tecken, men det är 1050 som fungerar i nuläget. Jag föreslår att du fortsätter fylla i under "Övriga upplysningar" på sista sidan.
    Seyde
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.