Konsert och samarbetsprojekt: Måste samarbetsprojekt inom musikområdet vara nyskapande?

Om man ska samarbeta med en annan musiker, behöver det musikaliska vara nytt och experimenterande, eller räcker det att utförandet/formatet/presentationen är det?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Båda delarna kan vara experimenterande, det finns inget i riktlinjerna som definierar den nivån.

    Mvh
    Kulturrådet