Konsert och samarbetsprojekt: Måste musiken vara experimentell för att få bidrag?

Om man ska samarbeta med en annan musiker, behöver det musikaliska vara nytt och experimenterande, eller räcker det att utförandet/formatet/presentationen är det?
Kulturrådet

Kommentarer

  • Ni kan samarbeta med en annan musiker så länge denna är professionell. Ni kan samarbeta kring något nytt och/eller utveckla vidare något.

    Mvh
    Kulturrådet