Lösenord och användarnamn som inte fungerar

Jag har skrivit klart min ansökan och ska bifoga filer, då öppnas ett fönster där användarnamn och lösenord efterfrågas. Jag har både skrivit in dom manuellt och kopierat dom från ett mail där jag fick dom, men det godkänns inte. Jag kan ladda upp filerna, men sedan när jag går tillbaks till ansökan syns dom inte. Är orolig att dom inte kommer med om jag nu trycker på "skicka". Är det här ett vanligt problem, och vad gör jag nu för att kunna skicka ansökan?

Kommentarer

  • Använder du Mac eller PC? Försök med att skapa ett nytt lösenord på nytt och logga in antigen genom en annan webbläsare eller en annan dator.

    Kulturrådet