Logotyper - var hittar jag att ladda ned?

var hittar jag logotyper att ladda ned? det gäller trycksaker för utvecklingsprojekt inom Kulturskolan som finansieras av Kulturrådet.

Beata

Kommentarer

  • Hej Beata,

    Kulturrådets logotype hittar du här: Kulturrådets logotype.

    Vänligen
    Alan
  • Hej,
    Jag får meddelandet: Webbplatsen kan inte nås..." när jag försöker ladda ner er logotyp. Finns den på något annat ställe än i länken ovan? Vi tänkte använda i våra digitala utskick och på hemsidan.
    Anna
  • Hej,
    Vi har för tillfället (idag 14 juni 2022) ett fel som gör att inga bilder kan visas på vår webb. Felsökning pågår för fullt.
    Vi kan bara be dig att gå in senare eller imorgon för att se om de är tillgängliga.

    Mvh
    Kulturrådet
  • Tack för snabbt svar!
    Anna Larsson