Ljudprov: problem med att ladda upp ljudprov

Hej! Jag har försökt ladda upp ljudfiler till min ansökan för fonogramstöd men får samma felmeddelande på alla filer. Det står att jag behöver lägga till låttitel i metadatan under "Titel". Vad jag kan se finns titeln redan i metadatan när jag klickar på info om varje låt, har även fyllt i all annan metadata som efterfrågas. Har även sett till att filerna har korrekt bit rate osv. Jag har även provat att konvertera filerna igen efter att jag ändrat metadatan men ingenting fungerar. Jag har provat med en apple-dator och en Android tablet. Tacksam för snabb hjälp då deadline är ikväll! Tack på förhand!

Vänligen
August
August Björn

Kommentarer

  • Hej!

    Vad tråkigt att du har problem med filerna. Ibland kan en kombination av webbläsare, operativsystem och filformat ställa till det och det är svårt att svara på varför eller hur man åtgärdar det utan att titta närmre på felmeddelanden och filerna i fråga.

    Du kan skicka dina filer till ljudprov@kulturradet.se så tittar vi närmre på dem. Kom ihåg att uppge ditt ärendenummer.

    Mvh
    Johan