Litteraturstöd för bok med utländskt ISBN?

För man söka litteraturstöd om boken har kommit ut i Bosnien/Sarajevo med bosniskt ISBN nummer? Tack!
Vänligen
M.N.

Kommentarer

  • Hej.
    • Boken ska ha svenskt ISBN-nummer som ges av ISBN-centralen vid Kungliga biblioteket eller motsvarande för elektroniska publikationer.
    • Sökande part och innehavaren av ISBN-numret måste vara densamma för att stöd ska kunna sökas
    • Boken ska vara utgiven under de senaste sex månaderna.
    • Stöd kan endast sökas för första upplagan av en bok. Undantag gäller för klassisk litteratur där stöd kan sökas även för återutgivning.
    Du kan läsa mer om bidragsvillkoren på sidan om Litteraturstöd.

    Vänligen,
    Anna