Litteraturstöd ansökan och fysiska exemplar

När förlaget skickade in ansökan om litteraturstöd samt det fysiska exemplaret medskickades inga meddelanden om att boken hör till ansökan. Vi har ännu inte fått besked om vilken arbetsgrupp som ska ta emot de övriga granskningsexemplaren. Hamnar den ändå rätt eller måste vi komplettera på något sätt?
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel,

    Boken har kommit in och den är registrerad på ärendet som du kan se när du loggar in. Boken kommer troligen behandlas av arbetsgruppen för facklitteratur som du angivit. Jag kollar med handläggaren om den hinns till 28 november. Jag kommer att skicka mejl om utskick till arbetsgruppen om handläggaren accepterar det.

    Vänligen
    Alan