Likviditetsprognosen

Hejsan,

Jag undrar hur man ska fylla i Likviditetsprognosen. Jag har en enskild firma, men jag söker för en verksamhet med två aktörer. Min kollega har oxå enskild firma. Ska jag fylla i verksamhetens siffror eller enbart mina från mitt företag?

hanan

Kommentarer

  • Hej Hanan,

    Likviditetsprognosen i ansökningsblanketten ska spegla den verksamhet (eller i ert fall samarbete) som företräder ansökan - dvs räkenskaper som budget/kostnader måste beskrivas sammantaget/inrymma alla medsökandes uppgifter

    Mvh
    Johan