Ladda upp kompletterande filer till redovisning

Hur laddar jag upp kompletterade filer till ett öppet ärende?
Redovisning av: Ansökan om bidrag till särskilda behov i kulturlivet med anledning av spridningen av sjukdomen covid-19
Tommy Lennartsson

Kommentarer

  • Hej!

    Längst ned på redovisningsblanketten i onlinetjänsten kan du bifoga filer till din redovisning. Om redovisningen redan skickats in kan en komplettering skickas till registraturen via kulturradet@kulturradet.se. Kom då ihåg att uppge ärendenummer samt att det rör en komplettering till redovisning.
    Johan