Korttidsstöd

Vår verksamhet har fått korttidsstöd med anledning av hur COVID19 påverkat organisationen men det är funktioner som inte är kopplade till inställda föreställningar. Med andra ord vi får inte detta statliga stöd på grund av inställda föreställningar. Ska det ändå anges när vi söker stöd för inställda föreställningar?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej
    Det låter inte som om korttidsstödet du beskriver kommer påverka detta krisstöd. Jag rekommenderar dock att du tar upp det under "övriga upplysningar" eller "beskrivning av verksamheten" precis i slutet av blanketten då det ger oss information om er situation som helhet.

    MVH Camilla
    Kulturrådet