Kopia av redovisningsblankett för skapande skola

Finns det en mer aktuell kopia av redovisningsblanketten, som vi kan använda för att sända ut till skolorna för att samla in information inför sammanställningen av redovisningen? Den jag hittar nu omfattar även förskolan. Kommer det separata frågor om delaktighet, nya arbetssätt edyl. Eller är det bara ett textfält där vi redogör för genomförda projekt med fokus på elevernas eget skapande?
Cajsa

Kommentarer

  • Hej!

    Ni kan använda den befintliga blankett men bortse från förskolan. Frågorna som gäller grundskolan kommer vara samma.
    Kulturrådet